Systemy dla hoteli

Zintegrowany system GiP Hotel umożliwia zastosowanie w hotelu, ośrodku wypoczynkowym, sanatorium, pensjonacie wraz obsługą dodatkowych obszarów: restauracji , strefy fitness, basenu i SPA w ramach jednej struktury. Jego ogromne możliwości widoczne są szczególnie przy zarządzaniu obiektami o wielu stanowiskach i różnorodnych usługach – wiele procesów może być kontrolowanych automatycznie, bez udziału personelu. Gwarantujemy wdrożenie, doradztwo i szkolenie prowadzone przez doświadczonych specjalistów z wieloletnim stażem. Mamy nie tylko sprzęt i systemy informatyczne, ale wiedzę, czego potrzebują nasi klienci i co zrobić, aby system sprawnie działał.

Minimalizacja kosztów
Systemy GiP umożliwiają integrację działania kluczowych instalacji i urządzeń budynku: poczynając od ogrzewania, wentylacji i chłodzenia, przez system kontroli dostępu, zamków hotelowych do pokojów, alarmowy, przeciwpożarowy czy monitoringu. System reaguje na sygnały z otoczenia i dostosowuje je wyłącznie do bieżących potrzeb. Dzięki temu nie wszystkie urządzenia muszą pracować non-stop. I tak np. zimą w pustych pokojach system obniża temperaturę, aby przed przyjazdem gości dostosować ją do poziomu optymalnego. Każdy stopień mniej daje aż 6% oszczędności! Dodatkowo automatyzacja wielu czynności oznacza zatrudnienie mniejszej liczby personelu.

Zwiększ komfort gościa i bezpieczeństwo
Rozwiązania GiP powodują, że obiekt staje się inteligentny i nowoczesny. Goście szukają wygody i luksusu. Nowoczesne rozwiązania teletechniczne mogą im je zapewnić, na przykład przekształcając apartament w prywatne biuro gościa. W ciągu dnia dla ustawienia „praca” w pomieszczeniu będzie panowało dobre oświetlenie, wyciszony sygnał telefonu i nieco niższa temperatura, sprzyjająca aktywności umysłowej. Na koniec dnia zaś pokój za pomocą jednego przycisku zamieni się w salon wypoczynkowy: gościa zrelaksuje gorąca kąpiel, przyciemnione światło, ciepła muzyka sącząca się z głośników w łazience i sypialni oraz szampan, który dyskretnie przyniesie obsługa. Ogromne przydatne będą funkcje podnoszące bezpieczeństwo: przywołanie na żądanie (dla osób niepełnosprawnych), kontrola obecności gościa w pokoju, czujki alarmowe w przypadku dymu, pożaru, czy niedomkniętych okien i drzwi.

Efektywne zarządzanie
Systemy stworzone przez GiP dostarczają wiele informacji o procesach, które zachodzą w obiekcie. Do dyspozycji są liczne raporty, analizy i statystyki. Pozwalają one skutecznie nadzorować sprzedaż, wykrywać i eliminować nadużycia, kontrolować stany magazynowe surowców i towarów. W łatwy sposób można ocenić rentowność działania obiektu i dostosować sposób zarządzania do danej sytuacji.

Podnieś prestiż
Zastosowanie nowoczesnych programów i urządzeń to bez wątpienia ważny krok do umocnienia swojej pozycji na rynku. Najlepsze obiekty na świecie wprowadzają tego typu rozwiązania, gdyż stają się one nieodłącznym elementem zarządzania i symbolem luksusu. Dzięki nim następuje optymalizacja kosztów, czasu pracy ludzi, a przede wszystkim umocnienie relacji z klientem. Nowoczesny obiekt, który spełnia oczekiwania gościa – to gwarancja że Twój klient powróci do niego nie raz.

Umów się na bezpłatną prezentację lub zapytaj o ofertę cenową.