Digital Signage to nowoczesna i efektywna forma komunikacji z klientami za pośrednictwem sieci ekranów i monitorów reklamowych usytuowanych w newralgicznych strefach komunikacyjnych i miejscach przewidzianych dla klientów (Public Display).
Zadaniem systemu jest dostarczanie wiadomości do konkretnych miejsc, w określonych porach, z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza. Zmienność wyświetlanego kontentu wymaga stosowania monitoringu i zarządzania on-line wyświetlaczami za pomocą centralnej aplikacji. Do wyświetlania treści używane są nośniki LCD i LED w postaci ekranów zabudowanych w obudowach przystosowanych do miejsc instalacji: obudowy zewnętrzne i wewnętrzne, totemy itp.
System Digital Signage umożliwia tworzenie ścian wizyjnych (Video Wall) składających się z wielu dedykowanych ekranów wyświetlających wielkopowierzchniowe projekcje obrazów, spotów i reklam. Zastosowanie systemu Digital Signage umożliwia łatwy przekaz treści informacyjnych i reklamowych w obiektach użyteczności publicznej, centrach rozrywki, obiektach sportowo-rekreacyjnych oraz hotelach i lokalach gastronomicznych.
Jednym z ciekawszych rozwiązań jest ekran typu Smard Board dedykowany dla obiektów konferencyjnych i szkoleniowych, a także do wykorzystania dla wielu firm, zastępując projektor, tablicę i TV. Multimedialne narzędzia umożliwiają przesył wyświetlanej i modyfikowanej treści na urządzenia mobilne (notebooki, tablety, smartfony) po łączach WiFi.
Szczegółowe informacje:
URVE – dane ogólne URVE – dla przemysłu Urządzenia
Umów się na bezpłatną prezentację lub zapytaj o ofertę cenową.