System ESOK w centrum rozrywki AMAZONIA

Nowoczesny, fascynujący i tajemniczy świat Amazonii w nowym centrum rozrywki AMAZONIA w Gdyni zapewnia dziecku i jego rodzicom mnóstwo atrakcji i miłą atmosferę.

Profesjonalna obsługa AMAZONII została wyposażona w nowoczesne narzędzia wchodzące w skład innowacyjnego, niezawodnego Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK), w którego skład oprócz wysokiej klasy systemu informatycznego wchodzą urządzenia w postaci wejściowych bramek obrotowych oraz zabezpieczonych czytnikami kontroli dostępu drzwi, mające zapewnić gościom obiektu maksimum bezpieczeństwa.

System ten zwiększa  komfort i  wydajność pracy personelu pozwalając na maksymalne skrócenie czasu  obsługi gości zwiększając ich pozom zadowolenia.

Duży nacisk położono na jakość wyświetlanej informacji. W zastosowanym rozwiązaniu użyto najnowszego rozwiązania firmy Samsung, w skład którego wchodzi system Magic Info sterujący wysokiej klasy wyświetlaczami tej firmy.

Adres instalacji:
Gdynia, Świętojańska 133

Data wdrożenia:
styczeń 2017

Odwiedź nasz sklep internetowy lub zapytaj o ofertę cenową.